Основні правила щодо обміну товару та повернення грошей
Быстрый поиск товара
Пн-Вс: с 10:00 до 20:00
Заказы онлайн: 24/7

В корзине пусто!

Основні правила щодо обміну товару та повернення грошей

Основні правила щодо обміну товару та повернення грошей

  •    Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту оформлення покупки товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути.
  •   Для того щоб повернути гроші або обміняти товар у покупця, обов’язково має бути чек (касовий або товарний, скрін оплати в разі оплати онлайн або в відділенні нової пошти). 
  •      Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін товару належної якості провадиться, якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Наявність чеку є підставою для обміну або повернення товару та доказом того, що саме в цьому магазині ви придбали товар.

  • Переконайтесь, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів.

  • Перевірте товар на збереження первісного вигляду й на сліди зносу чи наявність пошкоджень.

         Обмін товару належної якості на аналогічний товар провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, бірки, а якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

  •  
  •  

    Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві напротязі 2-3 робочих днів, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
  •  
  •  

    Зверніть увагу, якщо ви, наприклад, купили костюм, піжаму, білизну або взуття і в перший же день скористалися цими товарами, а потім зрозумілим, що вам не підходить розмір або не подобається колір, то повернути такий товар вже неможливо, оскільки залишаться хоч і незначні, але все ж помітні сліди носіння, що автоматично поставить товар у ряд «вживаного». 

 

Також нагадуємо, що існує перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».

 

 

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), включає:

  • подарункові сертифікати
  • предмети сангігієни (косметичні засоби)
  • парфюмерно-косметичні вироби(усі види косметичних засобів)
  • розчіски, гребенці та щітки масажні
  • білизна натільна - нижня білизна (трусики, боксери, шорти, стрінги,усі моделі трусиків), топи та бюстгалтери, нічні сорочки, піжами(усі види піжам), майки, футболки, боді, купальники - згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р М 172 НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ-ПОВЕРНЕННЮ!

Алгоритм дій щодо повернення товару і повернення грошей.

 

  1. Ознайомитись з загальнодоступними правилами обміну і повернення товару і повернення грошей (вище зазначені загальні умови згідно законодавства України) ВПЕВНИТИСЬ ЩО ВАШ ТОВАР ПІДПАДАЄ ПІД КАТЕГОРІЮ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ. (якщо самостійно не зможете впевнитись, звертайтесь за консультацією до наших продавців-консультантів)
  2. Заповнити форму повернення товару на нашому сайті SecretAngeL. https://secretangel.kiev.ua/ua/add-return/
  3. Повернення за товари сплачені одразу на сайті - виконується напротязі 2-4 робочих днів через систему Liqpay(Приватбанк) на реквізити які були вказані при оплаті на сайті. Перерахування на карту третьої сторони неможливе.(до прикладу, якщо чоловік зробив замовлення і сплатив його на сайті своєю картою, тоді в разі погодження усіх спірних моментів і товар підпадає під категорію повернення - гроші будуть повернуті особі яка сплатила це замовлення, а не дружині чи подружці на реквізити, карту банка)
  4. Сумма повернення.
  • SecretAngel.Гроші повертаються виключно після отримання і огляду товару працівниками магазину
  • після отримання замовлення, в період до 14 днів - якщо товар підпадає під категорію повернення - повертаються кошти клієнту за вирахуванням витратних матеріалів, поштових матеріалів та комісія банку чи служби доставки (нової пошти) - усі витрати які несе продавець, SecretAngel.
  • в разі успішного відправлення замовлення, а клієнт ще не отримав своє замовлення - з суми повернення вираховуються витратні матеріали, поштові матеріали та комісія банку чи служби доставки (нової пошти) - усі витрати які несе продавець, SecretAngel.
  • 100% повернення усієї суми за сплачене замовлення - в разі, якщо продавець, SecretAngel, не зміг виконати свої забовязання, товару не виявилось в наявності, та сторони не дійшли згоди( не більше двох робочих днів ) щодо обміну товару на аналогічний товар, аналогічною якості.
  •  
  •