В кошику немає товарів :(
В кошику немає товарів :(
Бренд Victoria's Secret цілком міг би сьогодні обійтися без реклами. Він відомий в усьому світі і асоціюється з безкомпромісною якістю, абсолютним комфортом, приголомшливою красою та сексуальністю. Немає такої жінки, яка б відмовилася від подарунка у вигляді фірмового комплекту білизни, косметики або аксесуарів. Магазини компанії відкриті у найкращих торгових центрах найбільших міст на всіх континентах, а кожен новий показ стає знаковою подією у світі моди.
Історія бренду Victoria's Secret почалася трохи більше 40 років тому. А причиною стало бажання тридцятирічного американця Роя Реймонда порадувати свою дружину подарунком. Він вирішив купити для неї гарну спідню білизну , але зробити це йому не вдалося з двох причин. По-перше, асортимент у супермаркеті був досить мізерним, а по-друге, і це головне, спілкування з жінками-продавцями вийшло незручним.
Але, як стверджує прислів'я, немає лиха без добра. Невдача підштовхнула Роя до думки, щоб почати самому випускати гарну білизну і продавати її у спеціалізованих магазинах, де персонал буде готовий відповісти на будь-які запитання клієнтів. Але майбутній засновник бренду Victoria's Secret був обмежений у коштах, тому йому довелося позичити 80 тисяч доларів. Половину він запозичив у рідних, а решта – у банку, і не помилився – вже через рік він заробив 500 тисяч!
Перший магазин був неймовірно затишним та милим, оформленим у стилі вікторіанської доби. Доброзичливі продавці зустрічали клієнтів з посмішкою і були готові допомогти підібрати саме те, що потрібно. Чоловіки також були тут бажаними гостями незалежно від того, прийшли вони за покупкою або просто супроводжували свою подругу. До речі, назва була дана бренду на честь королеви Вікторії, яка запровадила моду на корсети та була відома своєю елегантністю.
На цьому автор бренду Вікторія Сікрет не зупинився. Незабаром було відкрито ще кілька бутіків. Але головним проривом стала ідея продавати білизну за допомогою поштових каталогів. Завдяки такому рішенню про компанію дізналися по всій Америці, і вона дуже швидко стала неймовірно популярною. Через п'ять років Рой мав шість магазинів та безліч замовлень через каталоги.
У 1982 році про Victoria's Secret випадково дізнався Леслі Векснер, власник мережі, що торгує спортивним одягом. Він саме думав про розширення бізнесу і вирішив викупити бренд. Угода відбулася і у Вікторії Сікрет з'явився новий власник, а Рой Реймонд отримав за це 4 мільйони.
Векснер відразу почав діяти по-своєму:
Стратегія виявилася вірною. Продаж зростав з неймовірною швидкістю. До 1995 року кількість магазинів збільшилася більш, ніж у 100 разів – їх було вже 670, а оборот компанії сягнув 1,9 мільярдів доларів.
У тому ж 1995 відбувся перший великий показ моделей бренду. Це було неймовірне захоплююче шоу – справжнє свято гламуру та сексуальності.
Однією з ключових ідей, що забезпечили шоу тріумфальний успіх, стала ідея, щоб представити моделей в образах ангелів. Коли привабливі довгоногі створіння з точеними фігурами, розпущеними кучерями та крилами за спиною виходили на подіум, байдужими до такого видовища не міг залишатися ніхто.
З кожним роком покази ставали дедалі вражаючими. За право стати ангелом Вікторії Сікрет змагалися найвідоміші топ моделі. Дизайнери вигадували все нові і нові образи: жар-птиця, метелик, шикарний диявол. Але найголовніше – у кожної жінки тепер з'явився шанс приміряти такий образ на себе.
Історія успіху Victoria's Secret не закінчено. Компанія не втомлюється вражати асортиментом, що постійно розширюється. Сьогодні бренд продає:
Всі ці товари відрізняються чудовою якістю, купити їх можна за привабливими цінами, і красуні всього світу чекають, якими новинками їх порадує Вікторія Сікрет цього разу.